10 Temmuz 2010 Cumartesi

Erasmus Dönüşü Hazırlanacak Belgeler

Üniversiteler tarafından istenen belgeler de ufak tefek farklılıklar olabiliyor. Bizim üniversitenin bizden istediği belgeler şöyleydi:

  1. Rapor - Ulusal Ajansın hazırladığı Öğrenci Rapor Formu
  2. Katılım Sertifikası - Gidilen üniversite tarafından onaylanmış                                                               Katılım sertifikasında belirtilen günlere bakılarak hibenizi alıyorsunuz. 
  3. Banka Hesap Cüzdan Dökümü - Erasmus değişim programı tamamlandıktan sonra yatırılan hibenin durumunu gösteren Ziraat Bankası’ndan alınan hesap dökümü
  4. Misafir Üniversiteden Getirilen Not Belgesi - Misafir üniversiteden getirilen aldıkları derslerin başarı durumunu ve ECTS kredilerini gösteren belge
  5. İzlenim Raporu - Misafir olduğunuz bölüm, üniversite ve ülke ile ilgili eğitim, öğretim, sosyal ve resmi işlemler ile ilgili izlenimlerinizi özetlediğiniz bir sayfalık rapor                                                                   Benim yazmış olduğum izlenim raporuna buradan ulaşabilirsiniz.
Formlara YTÜ AB Ofisi sayfasından ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Sizinle Erasmus hakkında görüşmek istiyorum.
    Mail adresimden bana ulaşırsanz sevinirim.

    felsefy@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Sorunu buradan sorarsan vereceğim cevap blog okuyucuları içinde yararlı olur.

    YanıtlaSil