21 Haziran 2010 Pazartesi

Son 10 Gün

Türkiye'ye dönmeme 10 gün kaldı. Yarın son sınavımı olacağım. Herkes yavaş yavaş ayrılıyor. Benim de yarın son sınavım var. Zaman ne kadar da çabuk geçti. Yurda ilk geldiğim geceyi hatırlıyorum. Tam anlamıyla bir şoktu. Ben hayalimde güzel bir yurt canlandırmıştım oysa karşıma çıkan Türkiye'deki yurdumu aratacak nitelikteydi. Eski yurduma göre temizlik açısından çok geride olduğu su götürmez. Ama bu yurt daha kullanışlı. Mutfak var. Odalar 2 kişilik, herkesin kendine ait masası var. Her odanın eşyası farklı, bazı odalarda çok dolap var örneğin. Bizim oda tam anlamıyla bir şansızlık örneği. Tam karşımızda tuvalet, çaprazımızda mutfak, birkaç oda sonramızda parti odası ve bahçede barbekü yapılan yerin tam karşısı.
Şimdi bunları yazarken gülümsüyorum. Bu dönem çok hızlı geçti. Yorulduk, gezdik, gördük ve biraz daha büyüdük.
Yarınki sınavıma biraz daha çalışayım. Son sınav :) Umarım Bilgisayar Mühendisliğindeki son sınavım olur. Kurtarma sınavına kalmak istemiyorum çünkü.

Not: Gezdiğim yerleri ayrıntılı olarak anlatmak istiyorum ama bir türlü yazamadım. Gezmekten yazmaya fırsat mı kalmıyor ne?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder