7 Ekim 2012 Pazar

Grand Canyon Tur Seçimi I

Las Vegas'ta II. günümüzde erkenden kalkıp Grand Canyon turuna katılmayı planlıyoruz. Tur bütün günümüzü alacağı için akşam için bir plan yapamayacağız. Eğer kendimizi yorgun hissetmezsek dışarı çıkabiliriz.
Turlar arasında en uygun fiyata sahip olan Grand Canyon Tour Company'nin 79.99$' lık turu. Ulusal parkta en uzun kalış süresine sahip olmakla övünüyorlar. Öyle sandviçlerle öğle yemeği geçiştirilmez diyorlar ve açık büfe öğle yemeği sunuyorlar. Hoover Barajında fotoğraf çekmek için mola  -ki bu bütün turlarda var diyebiliriz - veriyorlar. Trip Advisor'dan 2012 Certificate of Excellence almış. Ödül neye göre, kaç firmaya veriliyor bilemiyorum. Ama 79.99$ 'ın fiyatının yanı sıra bu ödülü almasının da turu seçmemiz de etkisi oldu.

Turda gezilecek yerler :
  • Grand Canyon Railway
  • Mather Point
  • Grand Canyon Visitor's Center
  • Yavapai Point
  • Bright Angel Lodge
  • Grand Canyon National Park
  • Hopi House Museum
Benim için önemli olan Skywalk turu. Benim seçtiğim tura da dahil değildi. Dahil olan turlar da 40$ -50$ daha fazla. Oysa Skywalk bileti 25$ - 30$'mış.  Ben de Grand Canyon Tour Company'e mail attım, Skywalk biletini orada alabiliyor muyuz? Zamanımız var mı? Gelen yanıta göre nihai kararı vereceğiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder